مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 08:002021-10-22حوادث

شارژر متصل به برق در عکاسی حادثه ساز شد


بر اثر قرار دادن شارژر فلاشر پرتابل دوربین عکاسی در پریز برق و ترک محل در مدت زمانی کوتاه؛ موجبات بروز آتش سوزی و دود گرفتگی فراهم شد.

- ایسنا/گیلان رییس آتش نشانی رشت گفت: بر اثر قرار دادن شارژر فلاشر پرتابل دوربین عکاسی در پریز برق و ترک محل در مدت زمانی کوتاه؛ موجبات بروز آتش سوزی و دود گرفتگی فراهم شد.

شهرام مومنی در گفت وگو با خبرنگاران، از اعزام 21 آتش نشان و هشت خودروی اطفایی به محل حادثه واقع در بلوار دیلمان خبر داد و اظهار کرد: حادثه آتش سوزی در یک باب عکاسی واقع در طبقه دوم ساختمان ساعت 21 روز گذشته به مرکز کنترل 125 آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بر اثر قرار دادن شارژر فلاشر پرتابل دوربین عکاسی در پریز برق و ترک محل در مدت زمانی کوتاه؛ موجبات بروز آتش سوزی و دود گرفتگی فراهم شد.

رییس سازمان آتش نشانی رشت با تاکید بر اینکه تیم عملیاتی سریعا نسبت به ایمن سازی، مهار آتش و تخلیه کامل دود اقدام کردند، گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

مومنی جهت پیشگیری از بروز چنین حوادثی، عنوان کرد: به شهروندان توصیه می شود قبل از خروج از منزل حتی به مدت کوتاه؛ تمامی وسایل برقی را از پریز برق خارج کرده تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شارژر متصل به برق در عکاسی حادثه ساز شد

شارژر متصل به برق در عکاسی حادثه ساز شد